26 December 2010

Har nyss gjort mig färdig och ska snart äta frukost. Och snart ska jag bege mig till Wilma. Vet inte vad vi ska göra men något kommer vi att hitta på i alla fall. Var uppe rättså länge igår. Till halv tre tror jag. Så jag sov till tjugo i elva idag. Hihi, men det var riktigt skönt att få sova ut. På onsdag ska jag nog följa med Tova till staden och handla lite. Jag tror att jag ska köpa ett Nitendo DS. Och så ska jag köpa hörlurar till min mobil för mina har gått sönder. Och sen får det bli jeans för det har jag inte alls så mycket av. Lite smink ska jag köpa också. Ska börja sminka mig på ett annat sätt. För jag har sätt ut så här ganska länge nu och det är roligt att ändra på sig lite. Eller vad säger ni? Men nu så lämnar vi det ämnet. Igår firade vi "julafton" på pappas sida och det jag fick med mig hem var: En onepiece, pengar, choklad, en bok, mera pengar och påslakan. Nöjd med mina paket. Men nu ska jag gå oh äta en god frukost och sen bege mig till Wilma. Puss & kram!

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den finaste<3

2010-12-26 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0