15 December 2010

Har nyss pluggat klart på fysiken och jag tror att det kommer att gå lysande imorgon när vi har provet. Vi kommer att ha det på morgonen så om jag övar igenom det på morgonen och innan lektionen börjar så kommer det nog gå super bra. Skolan gick snabbt och bra idag. På samhällen gjorde vi ingeting. På matten gjorde jag klart allting så jag ligger inte efter längre och det är ju skönt så jag inte behöver jobba matte på jul lovet för vem vill det? Sen hade vi idrott. Lekte lekar och det var väl lite smått roligt. Sen hade vi Kemi och det flöt på och gick bra. Efter skolan åkte mamma, Tyra och jag till Vetlanda och det blev, ett par julavslutnings skor som jag även kan ha till vanliga skoldagar, nagellack vård och en mössa. Tog kort på mössan men det blev inte så bra så jag visar inte den på bild men kanske en annan dag när jag har den på mig. När jag kom hem packade jag julavslutnings väskan för jag ska ju sova hos Jossan imorgon med Julia, mysigt mysigt. Och sen pluggade jag resten och åt mat och nu sitter jag här. Ska snart läsa alla TDS-Frågorna igen och pappret och sen ska jag kolla i den nya H&M katalogen som jag fick när jag handlade där idag. Sen blir det att sova. Hejdå!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0