13 December 2010

Skolan var rättså seg idag men det gick bra ändå för man har underbara vänner som alltid får en att skratta och tänka på annat så då går det ju bra. Kom hem för en timme sen kanske och åt lite och bytte om till fotbolls kläder. Idag är det Tova och Johanna som är tränare så då kommer det att bli riktigt roligt. Sista fotbolls träningen för ett tag nu och det kommer att bli både skönt och tråkigt. Efter träningen ska jag inte duscha (SÅKLART JAG SKA) och sen efter det ska jag plugga satan och så ska jag äta hamburgare och mos. På torsdag ska jag och jossan sova hos Julia för att vi ska fixa i ordning oss tillsammans innan vi ska sluta skolan och få jul lov. I helgen har jag fullt upp. Först på fredagen ska Wilma sova hos mig och sen på lördagmorgon ska vi åka till stan och julshoppa och sen på söndagen ska jag och några till goa tjejer åka till Viserum och åka skidor. Låter som en toppen helg. Men nu måste jag hitta på någoting annat för jag är rastlös. Hejdå ses senare!

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: jossa'

PATT-LISA ! :)

2010-12-14 @ 16:03:49
URL: http://jossefiness.blogspot.com
Postat av: jonas

josefine jag tro du inte har bh:n rätt jag bara tro det;)

2010-12-19 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0