Vill Du Höra Sanningen?

Nej nu orkar jag inte vara inne på datorn längre så ska skriva klart detta inlägget sen gå upp och lägga mig under det varma täcket och hoppas att min hals är bättre imorgon för när vi spelade match igår så var det en som fällde mig och då ramlade jag bakåt och slog i huvudet i marken i en jädra fart och slog i bak huvudet och sträckte mig AJ det gör riktigt ont faktiskt:/ Så vi får hålla tummarna att den är lite bättre imorgon i alla fall(Y) Och så har Pappa beställt tid till mig och min Bror så vi ska åka och klippa och färga oss så vi är fina innan vi ska ta klass foto och sånt i skolan, längtar. Men nu ska jag sova.

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0