Vatten + Halstabbletter!

Sitter här framför datan och tv:en med ett glasvatten med isbitar i och så suttar jag på en halstablett hihi:) Nu så är det bara några vänner kvar som inte har sagt att dom ska komma men tyvärr så kan inte Julia och Jossan komma för dom skulle på Simläger men antingen så flyttar jag fram Festen eller så har Julia , Jossan och jag en Fest och sova över:) Jag har redan tagit på mig pyjamas och borstat mina tänder så ska skriva lite här och sen så ska jag stänga av datan och sen så ska jag gå och lägga mig för jag ska gå upp tidigt imorgon för jag ska till Bupp:)

Puss & Hej ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du skjuta upp festen bara för jossan och julia inte kunde komma? :o

2010-08-01 @ 23:24:52
Postat av: Julia Som Har Bloggen! :) <3

Jag tyckte bara att det skulle vara roligt om alla kunde komma men jag tror Julia och Jossan och Jag ska ha en fest själva sen efter doms Simläger:)

2010-08-02 @ 09:52:22
URL: http://juliiawidjestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0