Väskan Är Packad:]

Nu så har jag ätit lite rostade mackor och kollat på Sweet Sixteen fast det är slut nu och skickat lite sms med Jullan Gullan. Imorgon ska vi som sagt spela match mot Emmaboda borta och vi samlas redan vid kvart i åtta imorgon så jag ska gå upp vid tio i sju *pust* jag vill ju sova ut på helgerna så man kan gå upp vid 06.20 när det är skola men nehe det blir det inte men allt i livet är inte perfekt så jag får bita ihop. Men vi ska ju spela fotboll så det är ju roligt så det gör inte så mycket eller lite kanske. Men nu känner jag att jag blev kissignödig så skriver sen och några minuter till efter jag varit på toalett besöket.

PEACE AND LOVE ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0