→Tusan Också←

Kollade ju innan på Fångarna På Fortet och jag hejade på IDOL men dom förlordade tyvärr så Let´s dance vann, men dom fick bara ihop någoting på 9000:- så mitt lag som jag hejar på ligger först en så länge guttans. Har borstat mina tänder och smörjt in mig med nattkräm så efter detta inlägget ska jag kolla på lite tv:e och vänta tills jag blir trött och sen gå och lägga mig. Hoppas att det är grått imorgon fast inte att det regnar för jag gillar inte att cykla när det är sol ute och att man ska cykla långt för då blir man så svettig och det tycker jag är äkligt eller vad tycker ni bloggläsare? Jahopp jahej då måste jag väl säga godnatt nu kära ni hoppas ni sover gott och att ni har haft en bra dag:) P.S på Fredag ska jag till Braås och sova där med Wilma och Ebba hos Alexandra i Braås riktigt mysigt kommer det att bli eller hur tjejer? :D

Dreams Sweet Dreams Now ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0