Tror Jag Tar Blogg Paus..

Kom hem från Fotbolls planen för ett tag sen, kollade på 98:orna och 99:ornan för Wilma och Ebba spelade ju med dom idag och dom var jätte duktiga bra spelet tjejer:) Angående överskriften så tror jag att jag ska ta en Blogg Paus fast bara fram till den 18 Augusti för då börjar skolan och då ska jag börja igen fast det är inte säkert än för jag kanske inte kan stå ut att inte blogga hihi skojar bara med er:] Men har i alla fall tagit lite nya bilder idag eller två rättare sagt inte så många men jag har två som är Sepia och två som är svart vita men dom kommer inte att komma efter varandra och så för det kommer att se lite konstigt ut för då ser det ut som att man lägger ut samma bild två gånger fast med annan färg.

→Krameli←


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0