Till Julia:*

Nu så har jag tränat fotboll och duschat och ätit mat och så har jag packat till Julia, det blev många Och där hihi:) Jag ska sova hos Julia och Jossan kommer att sova där också mysigt kommer det att bli:] Jag skriver godnatt och sånt sen efter jag har varit hos Julia en stund för det kanske inte är så jätte roligt för Julia och Jossan om jag sätter mig framför datan direkt och bloggar hihi jag tror inte dom skulle tycka det var så roligt eller vad tror ni vad era kompisar skulle säga om ni gjorde det? :) Men i alla fall Fotbolls Träningen gick jätte bra var väldigt blött på gräset men det var kul att glida lite på marken så det var riktigt skönt att komma hem och duscha och göra sig fräsch efter allt gräs man hade fått på sig:) Men nu ska jag cykla till Julia och Jossan och äta Rababer Paj mums:} <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0