Tema Träning Vid 09.30.

God Morgon Söta Ni ♥

Vaknade vid 5 i 7 idag fast jag skulle vakna vid sju men gick upp fem minuter tidigare. Bäddade sängen och fixade lite och sen gick jag på toaletten och borstade håret och blötte ansiktet med vatten så jag vaknade till lite gran. Sen gick jag och tog på mig lite kläder och packade fotbolls väskan för idag vid 09.30 ska jag på Tema Träning och det är uttagning idag hoppas jag blir uttagen. Ska snart cykla upp till Mamma för jag glömde mina fotbolls skor, bekskydd och fotbolls strumpor där igår så ska be Pappa köra upp mig dit och sen till Stena Parken så ska vi vidare till Myresjö och vi sammlas där vid halv 9. Vi kommer att komma hem runt halv 5 tiden tror jag och sen när jag kommer hem så kommer jag packa upp och så, så det kanske inte blir så mycket bloggning idag heller men jag ska försöka så många jag kan!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0