Tbx Från Underbarlingen♥

Nu så har jag tagit på mig min pyjamas och fixat mig så ska bara sitta på datan och chilla lite nu för är faktiskt inte trött! När jag var hos Julia så slappade vi bara och var på datan, åt glass och snackade & kollade på Lyx Fällan:} Kom hem runt 20 i 10 och gjorde mig i ordning för kvällen och sen gick jag och satt mig vid datan:] Skulle egentligen åka in till Stan (Växjö) imorgon med Wilma klockan 09.00 men det blev inte av för hon hade inga pengar sad face:/ Men jag ska åka in till Stan på Måndag nästa vecka tror jag för jag behöver verkligen handla lite nya kläder till skolstarten också hihi:) Ska nog kolla på lite kläder nu på datan på t.e.x på: H&M, GinaTricot, JC och ja dom 3 är nog mina tre favorit affärer:* Skriver sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0