Tänksam(:

Kom hem från fotbollen vid 20 i 7 och hoppade in i duschen och tvättade håret och sen borstade jag det och sen så åt jag lite mat och sen så satt jag mig här. Träningen gick jätte bra och det var jätte roligt och jag har inte ont någonstans längre och det är skönt. Har också tagit fram pengar till alla jag var skyldiga jag har tagit fram 5:- som jag ska ge till Sanna och 11.50 som jag ska ge till en kille i klassen så det är också klart. Och så har jag packat idrotts kassen och packat till Mamma och tagit fram kläder så nu är allt klart, riktigt skönt. Så nu sitter jag här framför datorn med pyjamas och halv torrt hår och bara tar det lugnt och längtar tills imorgon tills dagen är slut så det är helg så jag bara kan ta det lugnt. Vi har haft 4 läxor denna veckan eller en var bara att klistra in en bok så den ska hålla i 3 år men Ingallil som hon heter sa att det var en läxa så då var väl de det. Men nu ska jag kolla lite på tv:en skriver sen ikväll. P.S imorgon kanske det inte kommer vara slapp på dagen men sen på kvällen:D

Lots Of Love!


/Julia♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0