Städ Dax:}

Förlåt för att jag inte skrev idag på morgonen men det var för att jag orkade inte cykla till skolan idag så då frågade jag Mamma när hon skulle åka ner och då sa hon kvart i åtta och då han jag inte skriva på bloggen så det är jag ledsen för:/ Men nu ska vi vara glada, efter skolan så kom Mamma och hämtade mig och då åkte vi hem och då packade jag upp och dammade lite i mitt rum och tog på mig mjukis kläder och tvättade bort sminket för jag mår inte riktigt så bra idag men det går väl över bara jag inte behöver stressa och tänka så mycket. Sen så tog Mamma in posten och då hade det kommit ett brev till mig och det var mitt Nordea kort:D Så nu har det kommit och jag är riktigt glad. Men nu så ska jag ladda upp lite bilder för idag har jag tagit kort på mitt skåp. Men hoppas ni har haft en bra Tisdag älskade bloggläsare och så får vi hoppas att kvällen blir bra också.

Puss Från Eran Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0