Sorry:/

Förlåt igen för att jag inte bloggade så bra igår, läste doms andras bloggar och dom hade bloggat jätte mycket och så kommer jag med bara 2 inlägg inte bra:/ Men idag kan jag tyvärr inte blogga så jätte mycket för att jag ska till Astrid Lindgrens Värld med Mamma och lilla Tyra:) Festen igår blev dunder super bra:D Fick ett halsband som ändrar färg beroende hur man är och två tidningar en Frida tidning och en Julia och i Frida tidningen var det en bra Maskara också så nu har jag 2 nya maskara och Djävulen Bär Prada och det är en DVD och jag har sätt den innan men det är riktigt bra så det gör ingeting om man ser den igen, har någon av er sätt den? :] Idag vaknade jag av att min mobil ringde vid halv åtta och då gick jag upp och duschade och sen gick jag och gjorde mig i ordning och så! Men nu ska jag äta frukost så skriver jag ett till inlägg innan vi ska åka;)

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0