Redo Att Åka:}

Nu så är jag redo att åka till Astrid Lindgrens Värld, kanske inte så jätte roligt för mig men jag gör det för min Lillasyster:) Vi kommer nog att komma hem runt eftermiddagen någon gång och då kommer jag att sätta på datan på direkten och ladda upp alla nya bilder som jag kommer att ta idag:} Och så måste jag packa väskan tills imorgon för imon ska vi spela våran första Match efter uppehållet och vi möter LSK och det tar vi tjejer tagga nu:D Usch jag har dåligt samvete för jag inte bloggade mycket igår hihi kanske inte man ska ha men jag hade det i alla fall:) Hoppas att ni får en trevlig Lördag, kommer att blogga jätte mycket ikväll I Promes kära bloggläsare:]

Puss & Kram ♥


En gammal bild på mig och Tyra när Tyra döpdes:}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0