Puss & Kram:}

Nu så har jag valt vad jag ska ha på mig för någoting imorgon till skolan och ifall jag hinner och orkar så kommer jag att ta kort på det imorgon och ladda upp det på bloggen. Har också tagit på mig pyjamas och ska nog ta lite glass med kolasås strax och sitta framför tv:en och kolla ifall det är någoting bra. Ska skriva ett till inlägg innan jag ska gå och lägga mig och sova. Har också tagit två nya bilder inte så fina men i alla fall jag bjuder på dom + att två av dom har jag bara ändrat färg på en är svartvit och en vet jag inte riktigt vad den färgen heter men jag kommer inte lägga ut dom samtidigt utan vänta någon vecka eller 2 och lägga ut den andra färgen som jag gjorde med en annan bild förra veckan tror jag att det va.

PEACE ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0