Ostbågar (Mums)

Sitter har framför datan nu och äter Ostågar fast har ätit upp dom nu så nu är dom slut hihi. Innan hade Wilma och jag Spa som sagt och vi målade naglarna både tårna och fingernaglarna och vi hade hårinpackning och ansiskt mask och filade våra fötter så dom blev lena och fina och så smörjde vi in oss med Body Butter så nu är jag riktigt ren och fräsch! :) Och så har jag ställt klockan tills imorgon på 06.20 tror att det kommer att gå bra för när det är första skoldan så är jag alltid så pirrig och glad så jag går upp på direkten. Har också packat väskan och valt vad jag ska ha för kläder och jag sa ju innan att jag skulle ta kort på det men jag orkade inte så imorgon kanske vi får se, och jag lovade också ta kort på min outfit men va med Wilma så jag han tyvärr inte[: Men imorgon kan jag kanske ta kort på min outfit.


PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0