Orkar Inte Sitta Vid Datorn Mer För Idag!

Nu så har jag smörjt in mig med min Nattkräm så nu är jag len och mjuk i mitt ansikte och det gillar vi så jag är redo för sängen. Men jag är inte trött så blir att kolla på lite tv:e och sen gå och lägga sig. Varför jag skriver godnatt inlägget nu är för att jag inte orkar vara inne på datan mera fast jag är pigg men jag orkar inte blogga mera men skriver såklart mera imorgon. Hoppas att ni haft en bra dag och att det går bra för Foki för hon är ju på Chic-Galan så nu får vi hålla tummarna för henne eller hur blogreaders? (Y) Men som sagt sov så gott och dröm inte mardrömmer för dom tycker vi inte om eller hur? :D

· Godnatt ·




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0