Ny Design & Det Gillar Vi:]

Nu så har jag skaffat en ny design tycker ni att den blev fin kära blogg läsare? Jag blev väldigt nöjd faktiskt den kommer från sidan Tescho.se och där kan man välja andra Designer. Sitter just nu hemma hos Wilma och vi har inte gjort så mycket mest suttit framför datan och letat efter designer och läst bloggar och lyssnat på lite musik och kollat på MTV och så har jag skickat lite nya låtar till min mobil. Ska snart äta lite mat tror jag och det blir biff sås och potatis mums! Har redan bestämt vad jag ska ha på mig imorgon när skolan börjar tar kort på det ikväll och lägger ut här på bloggen men nu ska jag logga in på Facebook skriver mera senare. P.S ni är bäst och kommer alltid att vara:*

Mina Favoriter Är Ni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0