Nu Börjar Jag Bli Trött [:

Jag tror att jag ska gå och lägga mig framför tv:en nu och kolla på lite på MTV och se ifall det är någoting bra och bli riktigt trött och sen gå och lägga mig och nana:) Har borstat mina tänder och smörjt in mitt ansikte med Natt kräm så är redo att gå och lägga mig:) Bara 3 dagar kvar tills jag blir 13 år nu längtar jätte mycket:* Men det enda tråkiga är att vi har fotbolls träning på min födelsedag jag påpekar inte att fotboll är tråkigt bara att det är på min födelsedag men den är vid 17.00 så det gör inte så mycket endå och vi har ju haft uppehåll nu ett tag så det gör ingeting:} Dom som inte spelar fotboll borde börja för Fotboll det är det bästa som finns även om fotbolls träningarna inte kanske är så roliga så måste man träna ifall man vill bli någoting bra , och det vill jag! Sen när jag ska flytta hemifrån så ska jag antingen flytta till: Göteborg , Malmö , Umeå eller Kalmar där jag kan spela fotboll och gå på ett bra Gymnasium:) Fast jag vet inte riktigt vilken linje jag ska gå men jag har 3 år kvar att tänka på vad jag vill bli , jag vill i alla fall ha ett jobb där man känar bra med pengar:P

God Natt Blogg Läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0