Now I Have To Sleep [Heart]

Nej, nu måste jag verkligen sova ifall jag ska orka gå upp imorgon så ska stänga av datorn efter detta inlägget och sen borsta mina tänder och sen får det bli att sova under täcket och kolla på en bra film och somna till den. Imorgon efter jag har kommit hem från Matchen så ska jag först äta sen så ska jag kolla på Djävulen Bär Prada filmen som jag fick av söta Tova i födelsedags present har redan sätt den men den är sjukt bra så det gör ingeting att se den en gång till. Hoppas att ni har haft en bra Lördag kväll och att det har varit mysigt, och det kan faktiskt vara mysigt att bara ligga inne framför tv:en och kolla på en bra film och äta chips/godis och att det spö regnar ute det är übermysigt eller vad säger ni?

Sov Gott ♥


Julia Hjärta Sina Bloggläsare=SANT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0