Ni Är Mina Pengar$

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och ligga och tänka hur mitt nya rum ska se ut och hur jag ska ha det och så. Imorgon är det skola igen och vi börjar vid 08.20-15.15 och sen vid fem så ska vi träna fotboll och sen blir det hem och duscha och göra sig fräsch och sen cykla till Pappsen så han jag skriva på ett papper så Mamma kan skicka in det så jag kan få hem mitt Bank kort=LÄNGTAR och jag kan redan koden men den var rättså svår men jag kan den, den är jätte lätt sen när man kan den hihi men jag ska inte säga den till någon eller Mamma och Peder vet och Pappa kommer att få veta också men ingen annan. Men innan jag går och lägger mig så ska jag visa en riktigt fin tröja som jag ska köpa nästa gång och åker in till Stan för jag har 1000:- kronor kvar sen jag fyllde år och den kostar 99:- så jag har råd. Nehe jaha nu ska jag sova sov så gott och jag säger det igen: Hoppas att ni har haft en kanon bra:*

PEACE ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0