Ne, Nu Ska Jag Sova(L)

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag men först ska jag dricka en varm kopp med vanilj teé jammy, finns inget bättre än att gå och lägga sig och att halsen är helt varm och skön efter man har druckit teé. Jo föresten, vilken favorit smak tycker ni om att ha i teét? Jag tycker såklart vanilj men säg gärna vad ni tycker skulle vara roligt att prova:D Men som sagt imorgon kanske jag inte bloggar bara så ni vet men jag fårse ifall jag orkar också annars kommer jag såklart göra det men aa vi fårse helt enkelt! Och imorgon kommer Julia och Jossan och sover i tält med mig på min Trädgård men Julia skrev att sms innan och sa att hon hade ont i huvudet så det kanske inte blir av:/ Men det får vi hoppas, snälla gud gör så Julia kan sova i Tält imorgon "AMEN" tror ni på gud föresten? Det gör jag ibland faktiskt för när jag ber går det i uppfyllelse.. ibland! Men nu håller vi tummarna för Julia okej?

Hihi Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0