Mörtelek♣

God Morgon Alla!

Vaknade på direkten idag när klockan ringde vid 06.20 och gick upp och bäddade min säng och gick på toaletten för jag är alltid kissinödig när jag vaknade alltid precis efter jag har bäddat min säng lite konstigt tycker jag men ändå. Idag ska vi som sagt till Mörtelek och jag har bara på mig min ÅIF-Mjukis dress och det spöregnar ute och vi ska cykla hm, trevligt kommer att bli jätte blöt men jag har mig mig ett par extra strumpor och en kofta så funderar på att ta med mig ett par extra mjukisbyxor också ska tänka på det. Ska cykla ner till Skolan vid ungefär tjugo kvart i för innan ska jag lämna mina böker/läxor i mitt skåp och så men nu måste jag äta lite frukost och hinna gå in på Facebook och MSN skriver sen efter jag kommit hem fast inte direkt för jag måste skynda mig lite då med för vi ska ju åka och kolla på Fotboll i Växjö vid 16.30 men ska försöka skriva ett inlägg ändå, bra va? :}

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0