Lev I Frid♥

Har nästan precis kommit hem från Mamma, har varit där uppe och ätit Blåpärs Paj och myst med lill Tyra. Har knappt inte gjort någoting idag men har tänkt väldigt mycket på dig Julia hoppas du har det bra fast att jag inte kände dig så gör det ont att läsa hur dom andra känner och hur ledsna dom är och då blir jag ledsen hoppas du har det bra på andra sidan:/ Imorgon är det skola igen och jag har skrivit ut lite nya bilder som jag ska ha i skåpet fast dom är svart vita men det gör ingeting det blev bra ändå. Har kollat på The Hills nästan hela dagen idag med på MTV det har varit The Hills hela dagen tills klockan slog 18.00 så nu har jag sätt The Hills från hela början och det gillar vi, någon mer som gillar The Hills? Men nu ska jag kolla på lite tv:e så skriver jag mera sen efter jag har fixat mig till kvällen och lite så!

♥ REST IN PEACE JULIA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0