Kladdkaka♥

Innan så åt vi ungspankaka och det var jätte gott och sen blev jag sugen på Kladdkaka efter jag hade kollat på Ebbas och Tovas blogg för då hade Ebba & Alexandra ätit Kladdkaka fast igår och det såg så gott ut på bilden *fniss* så tog cyklen och cyklade ner och köpte det + mjölk för det ville Mamma ha hihi. Imorgon ska jag ha spa dag, jag ska ha ansiskt Mask, hårinpackning, fila fötter, måla tå och fingernaglar, smörja in hela kroppen med body butter (Body Lotion) så den blir len och mjuk låter inte det som en härlig idé? ;) Och så ska jag fixa lite till Skolan packa väskan och kolla vad jag ska ha på mig och sådant så imorgon blir det en riktig tjejdag och så ska jag städa lite i mitt rum och dona och fixa! Skriver sen, ska gå och ta på mig pyjamas nu tror jag och tvätta bort mitt smink och så.

Kramiis ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0