Kanske Inte Lika Mycket Bara!

God Morgon Sötfisar ♥

Skulle egentligen åkt in till Stan idag vid 9 men jag ville sova ut eftersom vi har bara två dagar på oss att sova ut innan skolan börjar men jag kanske ska ta 12 bussen istället. Och så blev det ingen blogg paus inte för idag kände jag mig mycket bättre så då orkar jag igen men, jag kanske inte bloggar lika mycket bara runt 3-5 inlägg i alla fall! Sitter just nu och äter frukost eller jag har redan ätit upp mackan och druckit upp min kopp med vanilj teé så jag har bara ett glas med Juice kvar. Ikväll blir det inte att sova i Tält heller för att Jossan var sjuk men Julia är frisk hihi dom bytte att Jossan blev sjuk och Julia frisk, men Julia ska kanske följa med mig till Stan iaf:) Men nu måste jag skynda mig lite gran så jag ska hinna med allt innan bussen går vid tolv. Och föresten ni är blivit lite dåliga på att kommentara tycker jag;o


Hoppas Ni Får En Bra Dag!


Kommentarer
Postat av: Encouragement

Good people of togo i was here ok.

2011-01-16 @ 02:12:38
URL: http://encouragement.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0