Jag Fyller År Idag:D <3

God Morgon Alla Blogg Läsare:D <3

Idag vaknade jag redan vid halv 9 fast jag brukar alltid vakna tidigt när jag fyller år:D Gick upp och gjorde mig i ordning och fixade mig lite och så och sen gick jag och satt mig här vid datan:) Jag har inte fått några presenter än men jag kommer att få alla imorgon för imorgon ska vi ha lite "Kalas" för mig för jag kunde inte ha idag på min födelsedag för jag tränar ju fotboll ikväll så vi fick ta det imorgon istället och det går lika bra det:] Och så har jag fått min cykel av Mamma och hennes Sambo redan och så:) Men ska läsa allas bloggar och logga in på Facebook och sen ska jag äta frukost och sen blir det att cykla upp till Mamma en sväng för hon ville träffa mig idag när jag fyller år och jag vill träffa henne och min lillasyster Tyra:D


Kommentarer
Postat av: wilmapetersson <3

grattis gumman :)<3

2010-08-09 @ 13:32:43
Postat av: tova

grattis :)

2010-08-09 @ 14:40:09
Postat av: josefinesakshaug :]]

grattis sööttee ;)

2010-08-09 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0