Inte Match På En Vecka:/

Tränigen var riktigt rolig idag eller den är alltid rolig men idag var det lite roligare. Kollade lite på när min Bror spelade match mot Näshult och dom vann med 7-0 fast jag kollade inte på hela. Sen så cyklade jag hem och duschade och skrev in i min kalender och packade gympakassen tills idrotten imorgon. Sen blev jag sugen på Tutti Frutti Rings så cyklade ner och köpte en påse + en ny duschtvål till mig för min tog slut när jag duschade innan. Så nu sitter jag här framför datan med rent och fräscht hår och ren kropp och jag känner mig fräsch jämfört med innan hihi! Men jag tror inte jag skriver mera inlgg för jag är rättså trött men vi hörs imorgon bloggisar. Skriver ett inlägg innan jag går till skolan:)

Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0