Inte Bloggat Bra Idag (:

Har tyvärr inte bloggat så jätte mycket idag men har varit med Wilma och på kvällen va jag och Wilma med Alexandra & Ebba och det var jätte roligt:) Kom hem för en liten stund sen och tog på mig pyjamasen och tvättade bort mitt smink och borstade mina tänder så det var klart , är lite hungrig så tror jag ska gå ner och göra lite Kräm och Mjölk men då måste jag borsta mina tänder igen:] Wilma skulle egentligen sova hos mig inatt men hon kunde inte för hon var tvungen att sova hemma inatt för hon skulle ta hand om sin lillebror för hennes Mamma och Pappa jobbar , men vi får göra det en annan dag:) Men gissa vad jag ska göra nu det är jätte vanligt och jag gör det jämt? Jag tror att ni vet , jo jag ska läsa allas bloggar och logga in på Facebook som VANLIGT hihi:* Skriver mera senare:}


En Puss Från Mig Till Dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0