Inredning Gillar Jag:*

Nu så är jag mätt i magen och är fräsch i munnen och har tagit på mig en ren pyjamas och satt mig och kollat i lite inrednings tidningar och H&M kataloger. Har hittat en tröja och en kofta som jag vill ha på H&M men det ska jag köpa själv och så har jag hittat lite saker till mitt nya rum och det är riktigt fina saker har tagit kort på det för man får allt tillsammans för 4452:- för allt ingår tillsammans och då får man: En Dubbelsäng på 170cm Lång, Ett Nattusbord, Ett Täcke, En Lampa Och En Gaderob Med Två Dörrar, perfekt ju! Så har visat Mamma och Peder (Mammas Sambo) nu och dom tyckte det var jätte fint så det kommer nog att bli det JIPPI längtar tills jag får inreda mitt nya rum. Men här kommer tre bilder en på mina H&M kassar och en på katalogerna jag kollar i och en på sidan där allt var sängen och det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0