Ingen Bild Och Ingen Rubrik:/

Nehepp nu så ska jag gå och lägga mig och nu vid 22.00 så börjar Disaster Date på MTV med så ska kolla på det och sen nana. Imorgon har vi sovmorgon till kvart i 9 och jag funderar på att locka mitt hår istället för att platta det men jag ska tänka på det så skriver jag imorgon vad jag tog. Och föresten jag kommer inte hinna skriva ett inlägg imorgon efter skolan för jag ska åka in till Växjö och sen vid halv sex så ska vi samlas vid klubbstugan så ska vi spela match vid halv sju så då kommer jag nog inte hinna sätta på datorn men sen efter jag har kommit hem och packat upp väskan så kommer jag att blogga ofc.

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0