I ღ The City

God Morgon!


Vaknade av väckarklockan vid tjugo över sex och gick upp och gjorde mig i ordning och dagens outfit blev: En Blå Tröja Med Text, Ett Svart Linne Under, En Svart Kofta Över, Mörk Blå:a Jeans Och Svarta Strumpor. Ska snart gå och äta lite frukost men först ska jag skriva klart detta inlägget och radera mina Mail och logga in på kära Facebook för jag har redan läst alla 16 bloggar för jag glömde skriva Kattis.blogg.se också så den läser jag också. Till frukost ska jag äta vanilj yoghurt med flingor och en kopp med vanilj teé låter det gott bloggläsare? Just nu längtar jag faktiskt till vintern hihi kanske lite konstigt men det är så mysigt fast jag vill inte att det blir lika mycket snö som det var förra året då låg snön kvar ända till April och det vill jag verkligen inte. Men nu ska jag äta frukost skriver sen efter jag har tränat fotboll och ifall jag inte hinner innan jag ska träna så bloggar jag mycket på kvällen!

LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0