I´m Home Lovers^^

Kom hem från Växjö för en timme sedan ungefär och när jag kom hem så packade jag upp skolväskan och så packade jag upp mina nya kläder och la fram vad jag skulle ha på mig tills imorgon. Jag köpte 3 par jeans och 3 par tröjor så nu behöver jag inte köpa mer kläder på ett tag eller jag kommer få hem ett H&M packet nu också i börjar av September men sen får det vara bra med kläder så nu är min gaderob hos Mamma och Pappa fulla, hihi skojar bara men dom är fyllda med lagom mycket. Tog på mig lite mjukis kläder också och tvättade bort mitt smink och smörjde in mitt ansikte med Body Lotion så nu ska jag sitta på datorn ett tag och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska kanske ut och cykla en rund eller vi fårse ska kanske göra min Engelska-Läxa också fast den är inte förens på Fredag för då ska man lämna in den men jag brukar alltid lämna in och göra mina läxor i början av veckan så att det är klart så jag kan va med min kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0