I Love You!

Good Morning;)

Vaknade vid halv 8 idag och gick upp och fixade och gjorde mig i ordning innan matchen, hade redan packat så det är skönt så slipper man gå och packa den för det är jag för trött för. Min outfit idag är: En Rosa Puma Kofta, Ett Vitt Linne, En Ljus Blå Kjol, Vita Leggings Och Grå:a Strumpor! Ska snart äta lite frukost tror jag det får bli mackor och vanilj teé. Vid tio ska vi samlas och sen vid 12.00 ska vi spela mot LSK och dom måste vi ta eller hur? :] Imorgon ska jag nog åka in till Stan med Julia och Jossan och ifall dom inte kan så åker jag in själv för jag måste handla lite kläder innan skolan börjar och den börjar ju på Onsdag..

Kyss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0