Hemma Från Öland:}

Nu så har jag kommit hem från Öland eller jag har varit hemma rättså länge endå för vi kom hem vid 6 tiden någon gång och då gick jag in och packade upp och packade till min Pappa och sen gick jag ner och satt mig vid datan lite men då bloggade jag inte för jag var på Facebook och läste dom andras bloggar och raderade alla mina Mail och sånt istället! Och sen när min Mammas Sambo kom hem så hade han med sig min nya cykel och då cyklade jag ner till Pappa och packade upp och lite sånt och nu är jag helt KLAR jätte skönt:] Ska snart cykla ner till Konsum och köpta Parsikor halvor och grädde som Pappa och jag ska äta på ikväll och sen när jag kommer hem ska jag äta och sen ska jag hoppa i duschen för jag duschar varannan dag och jag duschade senast i Onsdags efter jag och Wilma hade badat i Hälsans Hus:) Vi var ju på Rix FM också och det var jätte kul vi träffade Erik Grönwall och så fick vi hans Autograf jag och Jossan och vi hade det jätte roligt tack för en bra dag underbara Jossan:D Men nu ska jag cykla ner till Konsum skriver mera sen när jag har kommit hem:}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0