Hemma Från Mötelek:D

Nu så har jag kommit hem från Mörtelek och det har regnat där hela dagen, *pust* så är helt slut nu. Fast vi behövde inte cykla till Mörtelek i alla fall för det regnade så mycket så Lärarna körde ut oss Skönt annars skulle vi bli jätte blöta. Men nu så har jag kommit hem och packat upp väskan, tagit på mig rena kläder och fixat håret och är redo för att åka till Växjö och kolla på Fotboll. Dagen har i alla fall varit jätte rolig tycker jag även att det har regnat för vi gick in i ett litet hus där det spökade och när vi gick där så kollade jag till höger och då låg det är bok och ett par glasögon där och sen när vi gick in i rummet så ståg dom upp. Och sen hon som "Jobbade" där ungefär sa att hon hade städat och så där så hon hade bäddat om sängen och när vi gick in i det rummet så hade någon suttit i sängen och dragit ut stolen vid matbordet scary. Men nu ska jag kolla vidare på tv:en för det är ett jätte bra program just nu men skriver sen efter jag har kommit hem från Växjö vet inte riktigt när vi kommer hem men jag skriver efter i alla fall! Hoppas att ni har haft en bra dag och så ses vi ikväll.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0