Hemma Från Julia:*

Nu så har jag kommit hem från Julia, eller jag har varit hemma rättså länge för jag har hunnit hänga upp mina kläder i torkskåpet för dom var blöta och så har jag hunnit ta på mig pyjamas och borstat mina tänder och tagit på mig min nattkräm:) Ja imorgon fyller jag år längtar jätte mycket tror att det kommer bli en jätte bra dag och det för vi hoppas för vem vill inte ha en bra dag på sin födelsedag? Jag älskar den känslan på morgonen när man vaknar och så kommer sin familj och sjunger och ger frukost på sängen och så får man öppna presenter, åh vad mysigt det är:D Eller vad tycker ni bloggläsare? ;) Nehe nu ska jag läsa allas bloggar och logga in på Facebook så skriver jag mera senare, är det okej? :} <3


En bild från Naturhistoriska Museét, gullig va? :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0