Hemma Från Braås!

Kom hem från Alexandra vid halv 6 ungefär och packade upp väskan och så och det har varit rent ut sagt riktigt roligt att få vara med dom härliga underbara personerna. Igår så åt vi Tacos och det är alltid gott och drack Fanta till det och sen satt vi och pratade lite gran om killar m.m och bara babblade på med allt och sen så åt vi lite chips och dipp och då tog jag en bild på Alexandra och då ville hon se den men då råkade hon tappa min mobil i dippen HAHA men det gick bra den luktade bara lite gran men nu luktar den inte längre och allt på den är som den var innan. Sen så gick vi ut lite och gick och tog frisk luft och snackade och satt oss vid Busshållplatsen och snackade lite mer. Sen så gick vi hem och kollade lite på tv:e på MTV och det var Crips tror jag det hette. Och sen gick vi ut och la oss i husvagnen och log där och pratade och skrattade riktigt mycket och det var grymt kul hihi (På Måndag Blir det Fläskoklet På Tisdag Bli Det Fläskoklet På Onsdag Blir Det Fläskoklet På Torsdag Blir Det Fläskoklet På Fredag Blir Det Tacos På Lördag Blir Det Pizza På Söndag Blir det Fläskoklet..) hihi den sjöng vi jämt Wilma och jag hela kvällen till klockan 3 på morgonen typ hihi kul var det i alla fall. Sen så vaknade vi vid halv 12 idag och gick in och åt en jätte god frukost och sen gick vi och gjorde i ordning oss och sen slappade vi lite och sen gick vi och åt Pizza och det var mumsigt. Sen vid 17.00 kom Wilmas Mamma och hämtade oss så åkte vi hem och då packade jag som sagt upp och fixade i ordning och sen gick jag och satt mig här. Men nu ska jag visa några bilder jag tog dom kommer cirka nu↓








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0