~Good Morning~

~Good Morning~

Vaknade av att jag var helt svettig och hade fettit hår så gick upp och duschade direkt så jag blev ren och fräsch , usch det är det äckligaste jag vet att ha fettigt hår på morgonen och en svettig pyjamas efter man har drömt en mardröm usch (: Men efter jag hade duschat så tog jag på mig lite kläder och det blev: En Randig Lila Tunika Med Vita Sträck , Vita Leggings Och Vita Strumpor:) Idag ska jag , Mamma och Tyra åka till Korsberga och kolla på en Cykel till mig säger ifall jag har hittat en som jag vill ha! Ska snart äta frukost och sen borsta mina tänder och sen ska jag åka , så måste äta nu så hinner inte skriva så jätte mycket idag heller men ifall jag inte hinner det så lovar jag att jag bloggar jätte mycket på kvällen för det har jag tid men i alla falll ifall jag inte är för trött bara..

Lots Of Hugs:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0