Good Morning:*

Good Morning:*

Vaknade vid 06.20 som alltid och gick upp och bäddade sängen och gjorde i ordning lite i mitt rum och sen gick jag och tvättade mig i ansiktet och borstade mitt hår och sen gick jag och tog på mig lite kläder och outfiten är: En Vit Tröja Med Svarta Sträck, Vitt Linne Under, Blå:a Jeans Och Vita Strumpor. Har inte så mycket att berätta för det har knappt hänt någoting än bara det jag har berättat eller jo, jag har sminkat mig med puder och maskara och plattat håret också det är det som har hänt just nu i alla fall. Ska snart ta fram lite Baguetter och Juice så ska jag äta det och sen gå och borsta mina tänder och sen iväg till skolan och börja plugga hihi. Efter skolan så ska jag göra min Engelska-Läxa och hämta min cykel hjälm hos Mamma för det var man tvungen att ha på sig imorgon när vi cyklar till Mörtelek och så ska jag duscha och ta fram kläder och dona & fixa så det blir rättså mycket efter skolan men det klarar jag säkert bara jag tar det lugnt och inte stressar.

Ses Efter Skolan(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0