Good Morning:*

Good Morning:*

Vaknade vid halv 11 idag och gick upp och fixade i ordning mig och så damsög jag mitt rum också:) Skrev också ett sms till Ellen för hon fyller år idag, Grattis På Födelsedagen Ellen:D Min outfit idag är nästan ingeting att ta upp det är bara mjukis kläder lite enkelt och så:) Idag ska jag va med Julia, jag ska ringa henne efter jag har ätit frukost och fråga när hon kommer hem:] Tror jag ska cykla upp till Mamma strax och hämta lite kläder som jag vill ha hemma hos Pappa nu när jag är här men jag vet inte riktigt jag fårse:} Men nu ska jag göra i ordning lite frukost! Det får bli baguetter och varm choklad mjölk hihi ;)

Kisses And Hugs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0