God Natt:]

Vi ska inte gå och lägga oss än men jag ville säga godnatt och så till min älskade blogg så då fick jag det:) Idag har det varit en jätte bra födelsedag den har dagen kommer jag verkligen att komma ihåg, har inte varit så jätte intressant men det har varit bra ändå:) Och imorgon kommer jag att få flera presenter och som sagt det kommer att komma presenter lite hur som helst eftersom min Faster Anneli bor i Trelleborg och mina kusiner i Växjö och så men min Farmor och Pappas bror och hans Sambo kommer att komma till mig imorgon, och så har jag fått presenter av Mamma och hennes sambo Peder och då fick jag min cykel och min Mormor och Morfar var med och betalde på den också för min cykel kostade 4000:- och så har jag fått en Maskara och en Body Butter och ett trospacket:) Och ett present kort av Peders Mamma och Pappa och så kommer jag få mer imorgon.. ;) Och jag har också fått presenter av Julia och Jossan, av Julia fick jag ett jätte fint armband och av Jossan fick jag ett jätte fint halsband kan lägga ut dom på bild imorgon:)

God Natt Everybody ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0