God Morgon(H)

God Morgon(H)

Vaknade vid tjugo över 6 idag igen och gick upp och gjorde mig i ordning och sen gick jag ner och satt mig framför datan. Ska snart äta lite frukost och sen ska jag borsta mina tänder och sen blir det att cykla till skolan och vi börjar med Fysik idag i sal 74. Ska träna ikväll också och det ska bli nice, och då ska jag få med mig min nya overall hem också! :) Skolan börjar inte förens om en timme ungefär så jag har väldigt mycket tid på mig så jag behöver verkligen inte stressa men det tyckte jag idag på morgonen för jag visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig men till slut visste jag det. Men nu ska jag äta en macka och dricka en kopp med vanilj teé.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0