God Morgon Everybody:*

God Morgon Everybody:*

Vaknade vid halv 9 idag och gick upp och gjorde mig i ordning så min outfit idag är: en kortarmad tröja med svarta och turkosa sträck , ett vitt linne , mörk blå:a jeans och vita strumpor och i håret har jag luggen uppsat helt vanligt och så har jag plattat mitt hår och sminkat mig med Maskara och Puder:) Idag mår jag mycket bättre så jag kan va med någon idag för jag ska inte åka in till Bupp för Amanda va sjuk (: Så om det är någon som vill hitta på någoting idag så är det bara att ringa på min mobil eller ringa hem till min Mamma för jag är hos hon:D Ska snart gå och äta lite frukost men först så ska Mamma åka och handla Vanilj Teé till mig för jag ha ont i halsen och sen så är det så gott så då ska jag ta hand om lilla söta Tyra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0