God Morgon Blogreaders(L)

God Morgon Blogreaders(L)

Usch idag är jag verkligen trött ville bara sova vidare när klockan ringde vid tjugo över sex för det var så varmt under täcket och jag låg så skönt. Men gick upp på en halv minut ändå och började fixa mig i ordning, jag sa ju att jag skulle ta kort på mitt skåp idag och min outfit och det kan jag göra men jag kanske inte kan ladda upp dom idag eftersom jag ska till Braås. Men ifall jag hinner när jag har packat upp och packat ner så kan vi se ifall jag hinner sätta mig vid datorn ett liten tag och ladda upp alla mina nya bilder och ladda upp dom här på bloggen men vi fårse ifall det går snabbt eller sakta. Igår kollade jag i den nya IKEA katalogen och jag hittade lite saker för vi ska ju flytta om ett år som sagt till Vetlanda och då ska jag få helt nya saker = BÄST och då så håller jag på att kolla vad jag vill ha och tillsammans blev det: 855:- och då får jag: En Fotölj, Två Lyktor, Två Gardiner (Två Gardniner Menar Jag Att En Till Höger Sida Och Vänster Sida I Fönstret) Och det tycker jag är bra saker men rättså dyrt ändå kanske. Jaja jag får prata med Mamma om det och fråga vad hon tycker och så. Men nu ska jag äta frukost och ifall jag inte skriver mera idag så hoppas jag att ni får en kanon bra och mysig Fredag och att ni har fint väder och att allting är perfekt:*

Love! /Julia ♥


Visst är det fint? :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0