God Morgon Bloggen:*

God Morgon Bloggen:*

Vaknade vid halv 10 idag och låg och kollade på lite tv:e tills klockan blev 20 i tio och då gick jag upp och borstade håret och tvättade mitt ansikte. Sen så gick jag och satt mig vid köks bordet och började skriva lite i min Elev-Kalender och fixade lite i min Adidas-Väska som jag har till skolan och lite så och sen gick jag och satt mig här vi datorn. Ska snart hämta en sladd så man kan skriva ut bilder som jag kan sätta i mitt skåp så Ebba inte behöver göra det åt mig, men om jag inte kan Ebba så kan väl du försöka skriva ut det till mig tills imorgon om du läser det här så är du jätte snäll:) Och igår var jag som sagt med Tova och hon skrev ett inlägg för hon har blivit min Gästbloggare så hon bloggar varje Lördag nu bara så ni vet det. Men nu ska jag försöka ladda ner lite bilder till skåpet så skriver jag mera senare efter jag tagit på mig lite kläder också!

Love! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0