God Morgon Alla!

God Morgon Alla!


Vaknade av att telefonen ringde idag vid halv 9 åh det är så jobbigt att vakna av sånt. Gick upp vid 9 ungefär och gick på toaletten och tvättade mig i ansiktet och sen gick jag ner och satt mig här vid datan. Wilma ringde nu också och vi ska va så ska äta lite frukost och så fast först ska jag gå upp och klä på mig lite kläder får bli lite mjukis kläder och så för det är inte fint väder idag, och så ska Wilma va med mig ikväll med när jag ska ha Spa kväll mys. Egentligen skulle jag ha en liten tjejdag och bara ta det lugnt men om en kompis ringer vill man såklart hitta på någoting med hon eller hur? :} Men nu ska jag gå upp och klä på mig lite kläder ska ta kort på det sen med så lägger jag ut den sen på bloggen så ni får se min outfit.

Love! /Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0