God Morgon! :}

God Morgon! :}

Vaknade som vanligt vid tjugo över 6 och gick upp och gjorde mig i ordning. Är väldigt trött idag jag ville bara sova längre idag på morgonen men nej, det får vi ta på helgen istället eller hur bloggläsare? Idag i skolan kommer vi att börja med Musik och sen vet jag inte riktigt för mitt schema är i skåpet men jag ska ta kort på mitt skåp en dag och sen sätta in här på bloggen för idag ska jag sätta upp lite bilder och då kommer ni fårse dom när jag har tagit kort. Och på Onsdag har jag glömt att säga att hela mitt Fotbolls lag ska åka till Växjö och kolla när Åseda IF (Tjejer) spelar match, jag vet inte riktigt vilket lag dom möter men jag säger det när jag vet. Nehe nu ska jag äta lite frukost och sen bege mig till lilla skolan!

Love! /Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0