God Morgon:) <3

God Morgon:) <3


Idag så vaknade jag vid 09.00 och låg och tittade på lite tv:e och frös , inte så jätte roligt så jag tror att jag är sjuk:/ Men det gör ingeting denna veckan i alla fall för denna veckan har jag sagt att jag ska ta det lugnt och chilla:) Outfiten idag är bara mjukis kläder men jag kan säga färgerna och så endå: Grå:a mjukis byxor , en vit kortarmad tröja med grå:a bokstaver på och det står: The Music Grows Louder The Beat Gets Faster The Tempo Gets Harder ;) Och så har jag Lila mjukis strumpor:) Jag har redan ätit frukost och borstat mina tänder så ska gå och dricka en iskall coca cola för det är jätte gott och dricka när man är sjuk:]

Lots Of Love!


/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0